1C: kompleks avtomatlaşdırma
"1C: kompleks avtomatlaşdırma 2" tətbiqi həlli xərclərin detallaşdırılmasının yüksək dərəcəsi olan müasir uçot sisteminin qurulmasına, vahid informasiya məkanı çərçivəsində İstifadəçinin idarəetmə və məsuliyyət göstəricilərinin müəyyən edilməsinə imkan verir. Aşağıdakı funksiyaları həyata:
- Məqsədlərin müəyyən edilməsi onların nailiyyətlərini qiymətləndirmək üçün məqsəd və meyarların özlərini müəyyənləşdirməkdir.
- Planlaşdırma-müəssisənin məqsədlərinin proqnoz və planlarda təqdim edilməsi:
- planlaşdırma üçün göstəricilərin, şərtlərin, tələblərin və məhdudiyyətlərin dəqiqləşdirilməsi;
- planların sisteminin balansı.
Operativ uçot:
- xarici mühitlə idarəetmə və qarşılıqlı təsir problemlərinin həlli;
- Xəzinədarlıq;
- satışların avtomatlaşdırılması, satınalma, anbarlaşdırma;
- idarəetməyə ehtiyac var;
- İstehsalatda uçot;
- təsərrüfat fəaliyyəti faktlarının əks olunması.
- Maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin monitorinqi.
- Analiz-planlı və ya tipik dəyərlərdən faktiki göstəricilərin sapmalarının öyrənilməsi.
- Kadr uçotu və əmək haqqının hesablanması - kadrların idarə edilməsi və onun motivasiyası.
- Ayarlanabilir Mühasibat - xarici istifadəçilər üçün hesabat.
- Tətbiqi həll alətlərinin istifadəsi həm təşkilat daxilində, həm də xarici mühitlə (müştərilər, təchizatçılar, rəqiblər) birləşmələrin birgə işini təmin etməyə imkan verir.